tirsdag den 9. oktober 2012

Koldt udenfor^^


Lige her for lidt siden da det stadig var lyst cyklede jeg mig en tur, på skolens motionsrute-vej-tingest:)


Og så tænkte jeg at jeg lige ville lægge et lille besøg hos fakta i gråsten, og købe senses-tyggegummi-i love that.

Og så havde de selvfølgelig flyttet rundt-og jeg ved ikke med jer?-men jeg bliver altid så forvirret når butikker flytter rundt, så jeg kommer altid til at købe noget unødvendigt, fordi jeg simpelthen bliver så forvirret, så jeg endte op med at købe denne sodavand:-)

Og mit outfit idag og i morgen er dette her:










Min kalender for november er totalt fyldt op, så jeg har meget at skulle lave i denne måned :D

Torsdag aften, tager jeg hjem og sover, da jeg  skal til traktorkørekorts-prøve fredag morgen klokken 08:10, i sønderborg ^^

Nu er det sengetid, og øve traktorkørekorts-tingC-:

Gooooodnnaaaat!-Søde mennesker<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar