tirsdag den 16. oktober 2012

Outfit og mini haul.

Hey guys, idag har jeg bare været så glad, og har ikke rigtig kunnet stoppe med at smile, og jeg ved ikke engang hvorfor?:)
Her da klokken blev 09:45, fik vi fritime, og så drønede jeg da bare lige til Gråsten, og ind i matas, og der fik jeg en lækker sag med hjem, og efter det susede jeg også lige ind i Fakta, og fik 2 lækre sager med hjem, så det var da en okay fritime:-)

Har idag lavet noget lidt anderledes på min blog, og det er en lille film, istedet for billeder, da jeg ville prøve noget nyt, og måske nemmere.
Mit kamera på computeren er ikke så godt, fordi min computer er mega langsom, så videoen er i virkelig dårlig kvalitet-årh, glæder mig bare til at jeg har sparet p til my baby Asus ux31.



Buut ENJOOY!!--->

Ses i min næste film eller mit næste indlæg<3:)
Elsker jer mine søde læsere!:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar