mandag den 5. december 2016

Mors fødselsdag-Onsdag den 12 oktober 2016.

 De er sååå seje de her scrunchies.
De er også meget bedre for dit hår end almindelige elastikker.
Ej, hvor jeg dog bare elsker de der vedhæng der.
Det er SÅ magisk altså.
Jeg byggede altid fort og huler med mine søstre Ida og Alice da vi var mindre..det var såå hyggeligt.
Min mor havde sådan nogle store planter i en brun krukke stående i vores stue, som vi brugte til at lege var kæmpe træer.
Hahah..jeg har selv gjort det på den måde..bare valgt et eller andet random istedet for en helt hvid væg.
Alt kan bruges.

Der var lige arbejde der skulle klares.
Jeg har den her app, som jeg nogengange tror på, og andre gange så tror jeg slet ikke på den.



Appen hedder "dit horoskop" og der er en brun/beige vægt på forsiden.
At vente på sit lift er ja...
 


Fyraften kl 13:00.


Ihhh..der var kommet en pakke til mig, da jeg kom hjem.
Det første var en halskæde i guld.



Den kan "indstilles" i forskellige længder, ved at trække i den ene kugle.
Jeg er sindsyg glad for at jeg har fået lavet øreringene.
Jeg troede aldrig jeg skulle få det gjort..men nu har jeg gjort det, og det er sååååå rart:)

Jeg skal ihvertfald ikke have disse popcorn igen....ad.

Det er jo min mors fødselsdag i dag så jeg gjorde mig liige lidt klar til gæster.
Vi fik besøg af mormor(min mors mor) og min mors faster(mine søstre, fætter og kusine har altid kaldt vores mors faster for faster, hvilket er underligt, men hun er bare vores faster, så det er helt naturligt for os)

Vores farmor bor jo i det samme hus som os, så hun kan bare gå 10 skridt og så er hun inde:)
Mor fik et par fine gaver.

Vi hyggede os som altid rigtig meget med god snak, lækker mad og en hulens masse spil








 

Jeg har ALTID ELSKET Nik og Jay!!!..jeg vil så gerne med til denne koncert..så meget..mit hjerte dør hvis jeg ikke kommer med...seriøst..

Der er bare inden af mine venner der vil med, og det er da ret trælst..
  



Vi så igen en meget underlig film i tv, om aftenen. 

Efter en dag med arbejde, og en dag med gæster og fejring af mors fødselsdag, så kan man godt blive træt, og det var jeg :)



Jeg har dog ikke taget så mange billeder idag, da jeg bare gerne ville hygge mig sammen med min elskede familie og vores gæster.

Dagen idag har bare været super god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar