onsdag den 14. december 2016

Lidt shopping-Torsdag den 13 oktober 2016.

Nogle gange kan man blive for forgabt i nogle ting at man til sidst glemmer hvorfor og hvordan man blev så forgabt i denne ting eller dette projekt.


Jeg elsker dette neglesæt..det er  ret flot og enkelt.
 Jeg fatter ikke at der er folk der er så kreative og dygtige at de kan tegne så pænt her..det må have taget lang tid at lære og øve.

Jeg drømmer faktisk om at få lavet balayage hair(bare google det)-Jeg syntes det ser såå fedt ud, og det skal jeg da have lavet engang.

Op kl 06:30, og på arbejde kl 08:00.
.


  


Fyraften kl 13:00. 

En halv time efter var jeg hjemme.
Da jeg havde været hjemme i ca 30 minutter, skulle jeg afsted til Sønderborg igen, da jeg liige skulle med min mor i kop og kande, og købe en julegave, og derefter i genbrugsbutikken.
På biblioteket havde jeg fået lånt denne bog, da jeg altid gerne har villet læse den.
Det er så forfærdeligt det der skete med hende, så den skal da læses.




 

Jeg har faktisk aldrig rigtig brudt mig om kæhler vaser.
De er da flotte, men det er ikke sådan at det bare kriller i mine fingre for at få fat i en.
Jeg kan sagtens leve uden sådan en vase.


Denne chokolade fontene er da lidt lækker, ikk?







  

Efter kop og kande, hentede vi Alice i skole og kørte kørte hen til genbrugsbutikken. 
Jeg fandt hurtigt 2 fine bluser.






 








Inden vi tog hjemad skulle vi lige aflægge et besøg på brugsen. 



 Da vi var kommet hjem, gik jeg ud for at lukke hestene ud. 








På brugsen havde jeg fået købt 2 granatæbler, da de er freaking gode, og jeg elsker dem. 

De her Alpen så ret lækre ud, så dem skulle jeg da også lige have med hjem.
Før Alice blev vegetar, så "slodsede" vi nærmest om at købe og spise de her pølser.

Nu er det så kun mig der spiser dem, og jeg elsker dem stadigvæk.

Jeg ELSKER de her bom(bom er slik på sønderjysk)
I genbrugsbutikken fik jeg jo købt lidt.
Jeg havde fået købt en rigtig fin hvid skjorte med guldmønster på halsen.
Den er lavet af noget rigtig fint og blødt stof.





Og en anden fin sort bluse med rullekrave.


En anden fin ting var denne romper/jumpsuit, og den er så fin.
Jeg glæder mig så meget til at få den afprøvet en masse gange næste år.
Der er jo ved at være lidt for koldt nu.







 Jeg satte mig hen for at lave lidt blog en times tid, og efterfølgende skulle hestene ind igen. 





Om aftenen sad vi og så lidt tv i stuen og hyggede os.



 Jeg ved ikke lige hvad mig og Ida havde gang i her...hahah :)....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar