torsdag den 15. december 2016

Det blæser alt for meget-Fredag den 14 oktober 2016.

 Som jeg forklarede i det tidligere indlæg, så vil jeg MEGA gerne have lavet balayage hair, som er noget highlight i håret.
Det er SÅ flot.
Jeg er vild med det.
 Hahah..man skulle næsten lave det her til sine katte..det kunne være så hyggeligt.
 Hahah..ja, der er ihvertfald mange blade der falder ned af træerne for tiden.
Pengepungen bliver også lidt lettere, da man liige skal have lidt varmere tøj til vinteren.
temperaturen falder en hel del.
Jeg tror det er meget naturligt at ens motivation falder når det går mod vinteren, og mørkere tider.
Der er heller ikke så meget d-vitamin om vinteren og ens humør bliver ikke lige så opløftet som den gør om sommeren.

 Hahaha..hvor er det dog sødt.
 Da mig, Ida og Alice var mindre, så "slodsede"  vi oftest for sjov.
Der kunne godt til tider ske nogle små uheld.
Hvis man liige kom til at klaske en liidt for hårdt, haha..(altså nu skal det ikke lyde som om at vi bare tæsker hinanden..for det gør vi overhovedet ikke)
 Hahah..Jeg tror mig, Ida og Alice var bidt af pokemon go i ca 2 uger, og så gad vi ikke mere.
 Jeg elsker de fine designs man kan lave på negle.
Det giver lige et ekstra pift.

Ej, hvor er det flot og stilet.
Det er også meget julet med den røde farve.


 Arbejde arbejde.

 Mig og Alice drog op til bussen.

 Nu er det altså ved at blive lidt koldt, at stå og vente på mit lift, om morgenen.
 Om fredagen har vi fri lidt tidligere, så jeg var allerede hjemme kl 13:00 idag.
 Jeg kender ikke denne ejendom, men hold kæft hvor er den smuk...
 Det her ville være mit drømmehjem.
Det er SÅ fucking flot en landejendom..at jeg dør på stedet.
Hvis bare jeg havde 6,7 millioner.
 Weekend.
 Det var på tide at runde fitness igen.
Så jeg tog bussen til Sønderborg.








Da jeg havde været i fitness i ca 1, 30 time, tog jeg benene på nakken og gik hjemad.





 Det blæste ENORMT meget da jeg gik hjemad.
Det var da lidt irriterende, for ens hår blæser totalt ind i hovedet på en.. 


 Da jeg kom hjem fra fitness, havde mor bagt en kage, som vi fik til kaffe.
 Den var VIDUNDERLIGT god.




I morgen skal mig, mor, Ida og Alice på ferie i Blåvand.
Min far skal blive hjemme og passe hus og farmor.

Ej, jeg glæder mig SÅ meget til at komme et nyt sted hen og på ferie, og bare hygge sig max. 




Da jeg var hjemme fra fitness, skulle hestene udenfor.
Det er  jo begyndt at blive mørkere for hver dag, og det betyder jo at lyset i stalden skal tændes..jeg er bare en hat til at huske at få det tændt, haha.
 Ellers er det bare så mørkt og man kan ikke se en skid.
Jeg havde det vildeste fredagshumør på.
Det var sååååå godt med weekend.




  



Jeg fik lige læst lidt avis, for det havde jeg ikke tid til her til morges. 







 Senere på aftenen tog jeg i Bilka, sammen med Ida, Alice og mor.
Vi skulle købe lidt ind til ferien i morgen.







 Alice har altid været ekstremt god til at synge.
Hun synger virkelig godt..men nogle gange kan det også blive for meget...haha..når hun leger lidt for meget diva-sanger.

Vi fik købt lidt af hvert til turen i morgen.
 Harald er jo så sød :)
Hygge foran tvët.


 Så er det ferie i morgen....yaaaaaay.

















Denne t-shirt er ret så fed.
Den koster bare de 28 dollars, som jeg mener er omkring 197 kr. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar