torsdag den 22. december 2016

4 dag i blåvand-Tirsdag den 18 oktober 2016.

 Idag gik turen til Esbjerg.
Jeg ved ikke havd jeg har med Esbjerg, men jeg har altid ønsket mig at være i Esbjerg og besøge den by.
 Jeg ELSKER mit hår idag..det er virkelig en god hårdag når det ser sådan her ud.















  





Som hver dag efter morgenmaden tog vi afsted til dagens seværdighed.






Da vi kom til Esbjerg gik vi op og ned ad gågaden.

Jeg ELSKER seriøst margueritter.

















 Da vi havde gået rundt på gågaden i ca 1 time blev vi sultne og fandt et sted hvor vi kunne spise noget lækker mad. 






 Det er lige Alice der er igang med at spise lidt mad..haha.

 Jeg fik mig en burger og en cola.


Det var en rigtig lækker burger.
 Bollen var bare lidt tør, men den kunne sagtens spises.







 






æ



 Derefter skulle vi lige finde brugsen, for at handle lidt.



 Det næste vi skulle, var at køre ud til det sted hvor min mor studerede, boede og arbejdede, dengang hun studerede til sygeplejerske for over 25 år siden.






 Min mor boede i denne lejlighed for over 25 år siden.
Faktisk den lejlighed lige over lampen.
Det er ret spændende at se hvor hun har boet i ca 3-4 år da hun var ung.
Min mor har haft sin daglige gang lige præcis her.



Vi var også lige på wc inde på en del af et sygehus, fordi..ja..vi skulle tisse. 



     Derefter tog vi hen til de 4 store hvide mænd.
Jeg har faktisk kun set  dem en gang før i hele mit liv, og der var jeg vidste 5-6 år.






 Det blæste rimelig meget da vi var og se dem, så vi gik ikke rundt i så lang tid.













Vi besluttede os for at køre hjemad igen lidt senere, fordi vi gerne ville hænge ud i blåvand by.
Da vi så kom tilbage, gik mig, Ida og Alice en tur.











Vi havde planer om at bage en kage her til aften, da køkkenet var udstyret med ovn..så det var/er bare fedt.

Jeg har aldrig set så smuk en kakao-indpakning som denne her. 



Så derfor var vi lige nede i meny..det er  altså en sygt god butik. 



  




 En ting jeg ELSKER....det er  laktids kringer!!
Jeg ELSKER dem af hele mit hjerte..jeg tror det er mit ynglingsslik. 

Billede hvad jeg snakker om kommer her.


 Jeg ELSKER dem sygt meget, og kunne æde 40000 poser på en dag.



 Man kan nemlig ikke få dem på als, og det er SÅÅÅÅ nedern, så derfor spiser jeg dem altid når jeg er udenfor als.
Jeg havde fået fyldt en pose op med dem.


 Vi havde bare fået købt en "allerede lavet kage"(altså sådan en kage man bare skal fylde i en skål og hælde varmt vand i, og så ind i ovnen med den)

Jeg er ikke så glad for forarbejdet mad eller nemt mad, jeg vil hellere lave det fra bunden-
Men jeg var ligesom nedstemt af mine søskende, for de var bare ligeglade.

 Kagen så rigtig godt ud, og smagte da også godt, men man kunne sagtens smage at den ikke var lavet fra bunden.

NU kom dagen ENDELIG hvor jeg FOR ALLER FØRSTE GANG, skulle prøve et fucking spa bad.

Årghdhff..jeg glædede mig så meget!!.




 Det var sååååååå varmt at jeg følte jeg skulle dø.
På et tidspunkt, kunne jeg ikke trække vejret normalt, fordi jeg følte at det var så skoldhedt at jeg kunne dø når det skulle være.
 Der var SÅÅÅÅ tåget i badeværelset at jeg blev nødt til at åbne døren, så fugten kunne komme ud, og der var sååå klamt og varmt inde i det varme badeværelse.
 De andre bad mig om at lukke døren igen, fordi jeg havde musik tændt og boblebadet larmede, fordi det boblede.

Jeg ved ikke om jeg skal have spabad engang..det tror jeg ikke, for jeg det er ikke så miljøvenligt, og det er sygt varmt.

 Vinduerne blev også åbnet..jeg kunne ikke holde andet ud, for det var såååååå forfærdelig varmt.


 Men det var da også ret dejligt og afslappende at svømme rundt der.

 På et tidspunkt efter en time ca, råbte de nede fra stuen at der dryppede vand ned fra loftet..hahah...
 E,j, det var lidt pinligt..men vi fik det under kontrol.
 Vi fik hygget en masse med spil.

 Senere så vi lidt tv og film



 Vi sad og så noget tv, hvor de sad og proppede igler i hovedet på hinanden.
Det var ret klamt.





Og jeg gik bare og fjollede lidt rundt.




  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar