onsdag den 21. december 2016

3 dag i blåvand-Mandag den 17 oktober 2016.

Idag gik turen til Varde.



 Vi spiste først morgenmad, som bestod af havregrød, inden vi gik ud ad døren.
 Efter en lille 2-3 time var vi ankommet til Varde.
Vi steg ud ad bilen og begyndte at gå rundt og kigge lidt på varde gågade.



 Det var faktisk en rigtig hyggelig lille gågade.
Selvfølgelig var der ikke så meget aktivitet på gågaden da klokken var omkring de 12-13, så der var ikke så mange ude at handle.













 Jeg ville have ELSKET dette lille legehus som 8-10-årig...det er SÅ sødt.


Efterhånden som vi havde gået et stykke på Varde gågade, meldte sulten sig
Vi gik derfor ind på føtex, for at finde noget mad. 


Som den eneste ikke-vegetar fik jeg mig en hotdog og en cola.





 De andre fik pommes frites, salat og cola.









 Da vi havde spist maden måtte vi da hellere komme ind og glugge lidt i føtex.

  






 Jeg fandt hurtigt noget interessant tøj, som jeg da lige skulle prøve.
Denne jakke fik jeg købt, fordi den da bare er mega awesome.







Denne jakke var SUPER flot..virkelig virkelig flot.
Jeg KUNNE SÅ godt eje denne jakke.



 Men fordi min mor fandt den først og købte den i blå, syntes jeg at hun skulle have æren af at have jakken selv.
Jeg tror ikke det ville være så fedt for hende at hendes datter også havde den samme jakke.

Selvom jeg virkelig også godt kunne lide jakken.



   
  Derefter kørte vi hjemad igen.
Når vi kører så har vi sat en spotify på radioen og hører en masse fed musik.





Inden vi drog hjemad handlede vi på rema 1000.
Vi fandt en plastikhånd, som vi havde sygt meget sjovt med.
Vi gik bare rundt og lavede jokes med den der skide plastik hånd.

Jeg tror de andre kunder var lidt irriterede, fordi vi bare gik rundt og skraldgrinede. 



Jeg elsker seriøst blomster, og overvejer altid at købe en buket blomster, men gør det alligevel ikke....haha. 


 Jeg fik faktisk kun købt en juice fra rema.
Lige for tiden er jeg blevet helt vild med juice.






Nu skulle vi bare hjemad, for nu havde vi da bare været ude længe, og det har været sådan en fed dag. 



Da vi kom hjem, gik mig, Ida og Alice en tur rundt i blåvand by.
Vi skulle lige ind i en af butikkerne, da Ida havde fundet sig nogle idræts-bukser, som hun lige skulle ind og se om hun virkelig gerne ville købe.
Jeg gik bare rundt og prøvede alt muligt.

 Jeg kunne faktisk godt ønske mig denne jakke i julegave den er fucking fed!:)



 Og dyr!..oh my god.









Den var også i blå..argh, den er så flot. 

 Jeg undskylder for mit fine fjæs lige her i situationen.











Derefter gik vi ind i den selv samme nuttede butik vi var inde i i går. 











De her lys duftede så vidunderligt at jeg var ved at dø, bare jeg duftede dem.





Det er sgu ret sejt at blåvand har deres egen bil til deres zoo.


Jeg elsker at nyde de flotte hytter på vejen hjemad til vores egen hytte. 




 Til aftensmad lavede vi lækker lasagne og salat..det smagte virkelig godt.










 Vi skiftedes til at vaske op efter måltiderne og denne gang var det mig der skulle vaske op.





 Ja..jeg dansede bare lidt rundt.


 Jeg er virkelig fan af blåvand.
Det er ret hyggeligt.

 Lige siden vi ankom til blåvand og jeg opdagede at der var spabad, så har jeg drømt om at hoppe ned i det.
Da vi var i føtex fik jeg købt 3 pakker renseservietter.


Der var/ er slags varianter. 
Den en er til normal hud.

 Den anden er til alle slags hudtyper.
 Og den 3 er til tør hud.
 I føtex fik jeg faktisk også købt dette super flotte tørklæde, som faktisk er et tørklæde jeg har drømt om at eje i lang tid, og nu er det her endelig.






Det er et sygt stort tørklæde, men det er sååå lækkert. 











Tørklædet kostede 129, 95 kr...lidt pricey, men ja..det re af god kvalitet. 

 Og jakken som jeg købte idag.












 Jakken var sat ned til 75,00 kr.




 Alice havde lige været i spabad, så hun havde desværre brugt ALT det varme vand, og derfor kunne jeg ikke gå i spabad, så derfor skal jeg prøve det i morgen.
 Alice var ikke den store fan af spabad, hun syntes det var alt for varmt..
Hun var der i ca 10-20 minutter og så gad hun ikke mere.


Men det ser så feeeedt ud!. 


Den kan vidst alt muligt.
Spille musik, lave bobler, varme vand, køle vand, blinke med mærleligt lys. 









  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar