søndag den 4. december 2016

At finde fødselsdagskort-Tirsdag den 11 oktober 2016.

Daaamn Robbie Amall.
Looking good!.
Hahah, man burde have alle mulige forskellige huller i hegnet med mønstre og former..det er da vildt sødt.
Det skal nok bare være gummi for de skal ihvertfald ikke kunne hænge fast i hullet med hovederne.

Yup, jeg gør det selv..
Jeg kan godt finde på at sige at jeg er på vej, men så skal jeg lige på wc, rede hår eller liige fodre vores dyr..haha..

Dog er jeg god til at komme til "vigtige" aftaler til tiden..det er meget vigtigt for mig..
Flot farve til nogle flotte negle.

Arbejde nuuuuuu..

 Nogle gange så går mig og Alice sammen op til bussen.

Alices bus går nemlig 5 før minutter jeg bliver hentet, og så går jeg nogle gange med.

 Om 5 dage skal jeg nemlig på ferie med Ida, Alice og mor.
Vores far bliver hjemme, og passer vores farmor og udlejning.


 Fyraften. 

 Jeg skulle lige ind i kvickley og finde et kort til min mors fødselsdag i morgen.


  
  Min mor ELSKER ugler, så det skulle selvfølgelig være noget med ugler.
Jeg fandt lidt at vælge imellem.









 Der er virkelig mange fine kort, så det er svært at vælge.
Jeg sendte ind imellem billeder til mine søstre, så de også kunne være med til at vælge kort.
 Men sammen fik vi valgt et godt et.
Det regnede en smule udenfor, så derfor fik jeg den pakket ind i en pose.

Ida HADER når man tager en af de her gennemsigtige poser man kan få i butikker, fordi det er skadeligt for miljøet.

Det er også rigtigt nok, så derfor tager jeg også kun en i nødstilfælde, og det her var et nødstilfælde, for moders kort skal jo afleveres intakt.

 Til at slutte hele kort-indkøbsturen af med, fik jeg mig lige en hotdog fra kvickley bageren.
De er super gode.
Jeg trængte bare til noget kød(jeg får næsten ikke kød mere, hvilket er ret trist, for jeg elsker kød...jeg får det kun hvis jeg selv laver mad, eller spiser det på rugbrød)


 Da jeg var færdig med at handle tog jeg bussen hjem, og var hjemme lidt efter.
 Da jeg kom hjem, kom hestene udenfor og vi fik os noget kage og kaffe.




Rigtig halloween kage.
Vores far har ALTID fra da vi var små haft en globus eller et kort fremme,hvor vi bare alle sammen sidder og snakker om hvor de forskellige lande er henne over.

Det er ret hyggeligt, og også lærerigt.













Jeg undrede mig lidt over min mors pynt på bordet, men det er da meget enkelt og efterårs-agtigt.
 
Hestene kom indenfor og fik deres aftensmad.







Og ligeså fik kattenes deres mad. 




Ida havde været igang med at lave nogle frikadeller ud ad grønsager. 

Jeg tog lige med min mor på bygma, da vi skulle have noget "cement" til at fikse en revne i vores kakkelovn.





Det tog ikke så lang tid, så da vi kom hjem igen, fik vi lidt aftensmad. 




Efter aftenmaden kørte mig, Ida og Alice på Bilka for at handle lidt ind. 



Og hjem igen.


Det var også bare et hurtigt visit.
Jeg fik købt nogle popcorn med jordbær smag i.

De smagte IKKE godt! AD AD AD.



Jeg fik også købt en kanelsneglsis.

Den smagte heller ikke særlig godt.
Jeg smed den ud med det samme.


Om aftenen hyggede vi med tv og kakkelovn i stuen. 


Jeg kan faktisk ikke huske hvad filmen hedder, men den var godt nok underlig.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar