fredag den 22. juni 2012

Fredag C-:

Ja, i gætter aldrig hvad jeg har lavet idag?^^..Mere rengøring-_-'.
Men det var faktisk ikke så slemt idag, for vi skulle kun gøre rent fra 08:00-12:00 ca:)..Så det var ok xD

Da vi så havde lidt fri, valgte mig og Christina at gå en sidste tur ned, til købmanden i foldingbro, men jeg havde så ikke penge med, for jeg har desværre brugt rigeligt i denne måned her, så jeg fik ikke købt noget-Men vi fik da en dejlig tur ud af det(-;

Vi skal jo have 3-3-fest i aften, og det går ud på, at vi skal lave spas sammen, hele skolen, hvor vi startede klokken 15:00, med at spise is..Mums!<3....Og siden da, har vi lavet et slags løb, der hed "Hjem til mor", hvor vi skulle igennem et par prøver-det var mega skægt, og hygge:)

Og lige for en time siden, har vi haft bodybowl, hvor de elever der har lyst, kan rutche hen ad en presenning, hvor der er rigtig meget sæbe og vand på-og så skal de så slæde henad presseningen, og ramme et par kegler.-det var mega sjovt at se, og de fik bare græs i hovedet, og, ja, jeg ved ikke hvad-men det så i hvertfald skægt ud(-:

På vores skema-seddel, for denne her uge, står der at vi skal spise sammen med vores kontaktgruppelærer, og vores lejligheder, så vi dækkede allesammen et mega flot bord sammen-det er med blå bordduge, og så har vi klippet nogle ting i et stykke borddug, så det ligner et gækkebrev-og så er der et par pallieter, og lys på bordet-mega hyggeligt!<3

Så er det jo i morgen, der er store tudedag:(..(Hvor vi slutter på efterskolen, og kommer aldrig tilbage, kun hvis der er gensyns-ting, og dem der skal være 2. års-elever)..:-(..Det bliver så trist;-C..


Uh, hvor er det smukt-og man bliver jo helt tørstig!xD

Be kind to one another, until we meet again!<3

"Hav et stærkt sind, og et blødt hjerte"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar