mandag den 18. juni 2012

Hola!^^

Hola!^^
Ja, idag har dagen bare stået på rengøring af fællesområder.
Jeg blev sat til at gøre et klasseværelse rent, sammen med 5 andre piger:D
Og så tog vi da også lige skolens forsamlingshus, det var faktisk ok hårdt, da man ikke lige er så vant til at gøre så meget rent, til hverdag!C-:

Nå, men ja, så har man også lige været til noget hygge med den tidligere lejlighed på efterskolen skriverdal- det var virkelig også hyggeligt- savner lidt at bo der-selvom at den lejlighed jeg bor  i nu, også er utrolig hyggelig!<3

Og nu er jeg bar pænt træt, og orker ikke rigtig noget-andet end et dejlig laangt bad, og så bare på hovedet i seng, oh læse i min bog-Hvis jeg overhovedet orker det, for jeg er mega træt!C-:

Sååå godnaaaat :)


Haha, ej, skal i da lige have et lille billede med?..ja, i skal så?..

Aaww, jeg sys det her billede er mega nuttet-jeg ved ikke hvorfor, jeg sys det bare!:I..Det er sså kært<3

Be kind to one another, until we meet again!<3 :)

"Wherever you go, go with all your heart!"

Sees C--:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar