søndag den 17. juni 2012

A resumé of the week:P

Ja, som i nok ved, har jeg ikke haft tid til at skrive blog-indlæg, på grund af alle eksamenerne, så jeg har ikke skrevet i rigtig lang tid(Siden sidste fredag)..

Men nu er eksamenerne færdige, og nu har jeg sådan set masser af tid igen :)..Yaaaay!!!<3

Jeg sys faktisk at alle mine eksamener er gået  rigtig godt:D

Mundtlig Engelsk: 10.
Mundtlig Dansk: 7.
Mundtlig Tysk 4.
Matematik(Var ikke oppe i matematik.)

Og de skriftelige prøve-karakterer får vi først den dag vi slutter på efterskolen.
Wuuuhuuuu!!C:

Og fordi jeg ikke har skrevet i lang tid, så får i lige et lille resumé af hvad jeg har lavet i de dage, jeg ikke har postet noget.

Mandag: Man kunne ikke undgå at gå på chatroulette, haha:)..Og så var man også oppe i krea, og tegne, og være kreativ, sammen med et par venner, det var hygge!<3 :I

Tirsdag: Har ikke haft andet i hovedet end min crush..suk:)..Jeg kan ikke lade være med at savne ham helt vildt, når han ikke er der hvor jeg er...<3....And then i played mario car on wii, with 2 friends, og gæt hvem der tabte? ..Miiig, hele tideno.0..men ja, jeg har kun spillet det ca 3 gange, og de andre, har lidt mere erfaring:D

 Onsdag: Har cyklet til Brørup, sammen med en, og så har jeg spillet kortspil, med nogle mennesker, det var også rigtig hyggeligt, nice!:I

Torsdag: Har været i køkken hele dagenC-;

Fredag: Cyklede igen til Brørup, sammen med 2 andre, for at købe lidt stuff:-)
Og da vi kom hjem, åd vi pizza, med nogle andre :I

Lørdag: Programmet for weekenden var "Byg en hule og sov der", så det gjorde vi:D...Vi byggede en hule inde i klasseværelse nr 1, det var hyggeligt^^.....

Tilføj billedtekst
You mean like this------>

Er den ikke bare nutteeeeeeeeeeeet/Søøøøød??:)




Hahaha, den prøver at tage et billede af sig selv? :)..Hvor cute er det lige?? (-:

Be kind to one another, until we meet again!<3

"" Hjertet er frit-vær modig nok til at følge det""



Ingen kommentarer:

Send en kommentar