mandag den 4. juni 2012

Denne daws outfitti!!:P

Uh, som jeg jo lovede, at jeg ville  lave et lidt bedre og gladere indlæg, næste gang, så det gør jeg nu, og humøret er faktisk også steget ret meget, for har lige været ude og løbe i en halv time:-)..

Og så fik jeg også lige farvet mine hår-spidser blå(Det ligner det er grønt, men det var rigtigt blåt-det er bare blevet grønnere end jeg troede det ville være)..men det er sådan noget der går ud efter 2-3 uger, afhængig af hvor mange gange man går i bad..på nogle af billederne kan man bedre se det end andre(Igen lorte kamera-tingest)..
Skal lige siges at det ikke er noget usundt farve..Men jeg ville ALDRIG NOGENSINDE kunne finde på at farve mit hår rigtigt, og ALDRIG oppe ved hårbunden, da det skader, og jeg vil mega gerne have længere hår.(;

Mit outfit idag er:











Et billede før spidserne blev farvet.



Be kind to one another until we meet again<3

                                              "Hjertets logik er ulogisk"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar