onsdag den 6. juni 2012

Eksamen , here i come!:D

Uh, dagen står på øvning, øvning, og så fri-time,-ja, det er en ret øvning-dag idag,haha, okay-jeg ved slet ikke hvad jeg selv taler om o.0
Hmm...^^



Jeg sys jeg er kommet rigtig godt igang med min eksamen,(Engelsk mundtlig) jeg kan det i hvertfald godt, og det tager cirka 5 minutter og 40 sekunder, så det er godt på vej til
at det skulle tage 7 minutter :D
Jeg skal op i morgen kl 09:40:-)

Mit outfit idag er:





Senere idag(I fritimen) skal jeg til Brørup sammen med Christina, jeg skal have nudler(Fordi vi skal have tomatsovs i morgen til middag, og jeg hader tomatsovs)..hihi<3..

Årh, mit hjerte er bare ved at springe ud af mig, når jeg møder dig-eller bare får øje på dig, boy!..årh..suk:-)


Be kind to one another until we meet again<3

"Kærlighed er når det kilder i hjertet, og du ikke kan klø igen"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar