søndag den 3. juni 2012

Stress!

Hej, og mange gange undskyld, for at jeg ikke har blogget særligt meget her for tiden, men jeg har virkelig været stresset, og har haft meget om ørerne, fordi det snart er eksamenstid-hvor jeg skal op i  mundtlig dansk,  mundtlig engelsk og mundtlig  tysk, og jeg kan virkelig ikke koncentrere mig, om det, så derfor har jeg været rigtig rigtig stresset, og har ikke rigtig haft tid til så meget.

I weekenden har jeg været til dyrskue i åbenrå, sammen med min far og mine 2 søstre, så har jeg også bare slappet af,  så man lige kan køle af, før engelsk mundtlig eksamen på torsdag(Tror jeg nok)..

Ja, det er ret smart, at jeg ikke engang ved hvornår jeg skal op til nogen af de 3 eksamener jeg skal op i..for sys ikke vi har fået nok information, OM NOGET SOM HELST!!

Årgh, sorry, for det her mega trælse indlæg, men det er bare mit humør lige for tiden;/
På grund af eksamenerne, så jeg er rimelig stresset, og er ikke engang begyndt at øve, fordi jeg ikke har tid, og man kan ikke rigtig være alene på en efterskole, fordi folk hele tiden kommer rendende, og skal snakke med en!!

Ej, ok, det er hyggeligt når folk kommer og vil tale med en, men ikke lige i denne her periode, hvor man er max stresset!!

Undskyld, undsl´kyld, og undskyld, for dette kedelige indlæg:)

Skal nok lave et lidt bedre næste gang, når jeg får tid<3

Be kind to one another until we meet again:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar