tirsdag den 5. juni 2012

Gotcha!:-)

Idah har man så været ude og gå en dejlig tur ned til foldingbro, sammen med Christina-vi skulle selvfølgelig derned efter en cult-sodavand:-D..men nu må jeg desværre også sige at det er slut med cult-sodavand til mig, for jeg kan virkelig ikke tåle dem, jeg bliver lidt svimmel, og får ondt i min mavse(mave)..så er det godt jeg snart skal i seng^^

Her tidligere idag var jeg nede i spisesalen, med somebody, and we played card,- det var virkelig også mega hyggeligt<3..

Så var der jo også fars dag idag, det er nu lidt trist man ikke kunne være hjemme, og sige tillykke til sin far(Er på efterskole), men ja, han fik da en sød sms, så går det sikkert (;

Så vil jeg bare slutte af med at sige, godnat, og håber i sover rigtig godt(-:

Be kind to one another until we meet again<3<3..Kys og kram Mai-britt xD


"Det værste fængsel der findes, er et lukket hjerte"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar