fredag den 8. juni 2012

Det regner, tralalaxD

Idag er vejret ikke det bedste til sommertøj, is, og slappe af på græsset-nej, men det er vejret til at øve sit eksamen:-)

Som i nok ved var jeg oppe til mundtlig engelsk i går, og fik 10-jeg kan stadig ikke fatte det! :)

Og på onsdag går det løs med tysk mundtlig eksamen-jeg er overhovedet ikke nevøs-jeg glæder mig faktisk!..og så er det den sidste mundtlige eksamen på fredag, som så er dansk mundtlig-den er jeg lidt nervøs for, fordi jeg ikke er den store reklame-freak(Jeg har om reklamer)

Nå, men mit outfit idag er en bluse som jeg selv har klippet lidt i-og den blev faktisk ret okay, sys jeg!^^
Og igår var jeg da lige i bad, og lavede et par fletninger i mit hår, så det kunne være krøllet til dette outfit(;




Yeah..:I
Idag går det så hjemad, fra efterskolen for sidste gang, da jeg skal blive i weekenden i næste weekend, fordi det er de 2 sidste uger på efterskolen...:/
Jeg gider VIRKELIG IKKE stoppe, på skolen:(



Be kind to one another until we meet again<3

"Tårer er hjertets blod"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar