torsdag den 7. juni 2012

Engelsk mundtlig prøve!.

Uhm, så er det snart hvor jeg skal op til prøve.
Klokken lige nu:09:05.
Klokken, når jeg skal til prøve: 09:40.

Jeg er faktisk overhovedet ikke nervøs, men jeg tager det som det kommer!..jeg tror faktisk det kommer til at gå godt, for jeg kan mit emne.
Jeg er bare lidt lettere spændt over hvilke spørgsmål jeg får, og om jeg kan svare på dem!:-)

Ja, jeg tror bare jeg vil øve det lidt igennem nu, og så hoppe derhen lidt før;)

Held og lykke til jer der læser det her, som også snart skal til prøve(;..Bare vær jer selv, og tænk på at i bliver skuffede hvis i ikke prøver så godt i kan, så gør det nu så godt i kan!!<3
¨
Jeg tror på jer!xD

Be kind to one another until we meet again<3..

                                                                     "No words are necessary
                                                                      between two loving hearts"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar