lørdag den 8. oktober 2016

Trampolinhygge-Mandag den 5 september 2016.

 Det ser rigtig fint og fornemt ud.
Det er meget lyserødt og piget, men jeg kan lide det.
Mit værelse ser desværre ikke sådan her ud, haha..
 Meget pæn kjole, som jeg da ikke ville have noget imod at arve eller gå med.
 Neglene er super flotte, de er dog bare lidt for lange.
Ellers mega fin farve og design.



Smuk fletning, hårfarve og outfit..det hele passer jo sammen.

Morgenen startede med at jeg læste lidt avis.


Og spiste min morgenmad, som er havregrød hver morgen. 






 Idag blev jeg hentet derhjemme lidt i 08:00 af en kollega, da vi skulle ud og male et par rum i et hus.



Vi får da malet noget.














Da jeg var færdig på arbejdet og kom hjem, fik jeg hestene lukket ud.

 Vejret var såååååååå godt.
Det er så lækkert når solen skinner.



 Jeg tog mig en lille slentretur i haven.
 Sammen med min lille Stribe.
Vi hyggede os rigtig i haven.














  







Vi har altid(siden Stribe var lille) lagt og hørt musik ude under trampolinen og bare slappet af...så det skulle vi da også lige gøre idag.







 Jeg fik da også hoppet lidt på trampolin.

Det er godt nok ikke meget vi har fået hoppet på trampolin i år, men vi har bare haft så mange andre ting, og så meget har vi heller ikke været hjemme, denne sommer.




 

 Efter trampolinhyggen gik jeg på på mit værelse for at øve lidt teori, som jeg har gjort så mange aftener.




  
 Jeg tænkte at jeg da hellere måtte komme til en teoritime.
Jeg har jo haft alle mine teoritimer, men vi må gerne komme frivilligt til alle de timer vi har brug for.

Så derfor kom jeg til denne her teoritime som var teori 9. 




Jeg gik derfor op til bussen, for at komme til Sønderborg.



Jeg droppede crossdance i aften for at tage til teori.

Jeg ville allerhelst til crossdance, men jeg føler lidt at teori er vigtigere.



 Teori starter jo kl 18:00, men jeg var der en halv time før.

Ja.jeg stod af 2 stop før jeg skulle, så jeg havde lige lidt travlt med at komme hen til køreskolen.



 Men jeg nåede det da 3 minutter før.
 Da teori var slut lidt over 20:00, kom min mor og hentede mig i Sønderborg.
 Vi kørte så hjemad.


 Dufter rigtig godt og varmt indbydende.

Nem at holde på, når man skal have produktet ud.

Det er en balsam der gør håret rigtig blødt og lækkert.
 Helt klart værd at prøve.

Køber den gerne engang igen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar