mandag den 10. oktober 2016

TÅLMODIGHED er en dyd-Torsdag den 8 september 2016.

Jeg elsker negle i forskellige farver..det er så kreativt og positivt.
Hvis jeg skulle vælge imellem et hus fyldt af designer varer eller min familie...så ville jeg UDEN AT TØVE vælge min familie.
Man kan have mere glæde og flere minder og oplevelser sammen med sin familie, end man kan have med en designerstol eller en håndvask.
Hahah.....eller hvis man har sat og stalked en og så kommer til at spørge personen om noget man egentlig ikke burde vide, hvis man ikke havde stalked dem.

Så kan personen jo hurtigt finde ud af at man egentlig har stalked dem.
Rødt hår et det smukkeste virkelig.
Jeg elsker personer med rødt hår.
Jeg har altid gerne selv ville have rød-brunt hår eller kastanie-farvet hår.
Jeg vil dog aldrig nogensinde farve det i de rødlige farver, for det kommer til at se falsk ud..det skal allerhelst være naturligt.






  


Idag på arbejdet havde vi ikke mere maling, da vi havde brugt det sidste, så vi skulle vente på at der var en der kom med noget nyt maling..det tog lige længere tid end forventet, for malingen at komme frem.
Det var skide frustrerende for jeg HADER at vente.
Jeg er bare ikke en der gider at vente på ting, for jeg vil hellere bruge tiden fornuftigt end at gå og vente.

Der var jo intet at gøre..vi skulle bare vente og vente på det maling.
Jeg gik bare rundt og rundt og ventede og ventede.
Der var jo ikke andet at give sig til.

Efter 3 timer kom malingen ENDELIG, og der var ca 30 minutter tilbage, og så var arbejdsdagen færdig.

Da jeg kom hjem, fik jeg hurtigt noget andet tøj på, da jeg skulle til Sønderborg igen og aflevere en bog på biblioteket og klare et par ærinder.







Jeg gik op mod bussen, for at tage med den. 





Som altid sad jeg og ventede i busskuret.

24 minutter efter med bussen var jeg ankommet til Sønderborg, hvor vejret bare var helt perfekt og skinnede, og gjorde folk glade.



Jeg var et smut inde i Kvickley. 

Jeg var enormt sulten, så jeg fik købt nogle sjove knækbrød med chokolade inde i.
Ja, det lyder måske lidt ulækkert, men de smagte nu ret godt.


Jeg gik ned til havnen, for at vente tiden af, da Ida gerne ville hente mig i Sønderborg, hun var i fitness. 



Vejret viste sig jo fra sin smukke side idag.



 

Jeg tror ikke at hun er et ægte menneske, for det ligner virkelig sådan noget animeret noget.

Ellers er det bare en der har fået mange plastikoperationer.





Vi var lige på lagkagehuset og handle lidt.





 Efter en 40 minutters tid, kørte vi hjem. 


I Kvickley kunne man få nogle gratis postkort, når man betalte sine varer.
Jeg fik lige en helt bunke med.

Det var noget med at man fik 50 postkort med gratis.

Her er der lige et lille udpluk.


























De er rigtig fine.
Jeg har dog ikke tænkt mig at give dem til nogle, da jeg selv samler på postkort, og har en hel mappe de skal i. 

De der knækbrødstingester med chokolade ser sådan ud på pakningen.

Jeg kunne godt købe dem igen, hvis det var.



Jeg skulle da også lige have sådan en her med.
Det er seriøst blevet  en af mine ynglingsdrikke dette år.
De smager fantastiske.

Lidt dyre, men det er det værd.






Mig og Ida fik hver købt os en romkugle fra lagkagehuset. 



Så skulle de 2 søde venner udenfor. 









Hihi..Minnie musen. 



Hun er da charmerende. 


De skulle da liiige have lidt mad også.
Om aftenen vidste jeg ikke lige helt hvad jeg skulle lave.
De tresulterede i at jeg gik ud og satte mig i traktoren.
Den store Massey Ferguson vi har, og der sad jeg bare og funderede over livet.

Indtil jeg gik ind og lavede blog.
Jeg har spist "fiskepiller" (som jeg så fint kalder dem) i over 2-3 år.
Jeg føler jeg har fået et bedre syn, men de bidrager jo til hjertets normale funktion.
Jeg ved dog ikke lige hvordan man skal kunne mærke om ens hjertets normale funktion har forbedret sig eller har forværret sig.

Jeg er da tilfreds med dem, og vil fortsat gerne "sluge" dem.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar