lørdag den 22. oktober 2016

Markræs i farmors gamle bil-Lørdag den 10 september 2016.

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker dyr, og selvfølgelig forelsker jeg mig da i dyr, hver gang jeg ser et.
De er jo så søde alle sammen..på nær krabber, rotter, flagermus og melorme..dem kan jeg altså ikke lide.
Jeg kan godt lide det mønster der ligger i neglene, og farverne der pifter det sorte op.
Man kan ikke købe sig til kærlighed.
Kærlighed er noget man føler.
Tro mig, man ved hvad kærlighed er, når man føler den rigtig.
Kærlighed for mig er bare at være sammen med min familie..jeg er lykkelig sammen med min familie.
Kærligheden til mine venner er meget vigtig for mig.
Mine dyr kan også gøre at jeg føler kærlighed overfor mig selv, men også til dem..uden dyr, ville jeg ikke kunne leve.

Der er nogen personer i denne verden, man altid vil have glemt  et stykke af sit hjerte hos.
Man har altid et-eller et par stykker man beundrer, og derved gerne vil lade et stykke af sit hjerte blive hos.

Min dag startede med en tallerken havregrød med frossne vindruer til.



Et filter virker altid, når man er lidt morgengrim i weekenden...haha:)




I det der kinder æg med chokolade, var der et lille puzzlespil, som jeg da hurtigt fik lavet.
Det var jo ikke så svært.







Alice og mor var igang med at se en serie der hedder stranger things..så den sad jeg også lige og så lidt med på.

Der var rigtig dømt lørdagshygge.


Lidt efter blev klokken 11:00 og hestene skulle en tur udenfor. 











Græsset skulle også lige have en omgang. 




Drøner lidt rundt..

 

  Da jeg havde fået klippet græsset fik jeg atter sat græsslåmaskinen ind i det fine maskinhus.
Far har fået ryddet lidt mere op i det, og det ser jo skide godt ud.

Da der var kaffetid, havde far været hos bageren og købt nogle lækkerier.
Vi sad derfor oppe på terrassen og gnaskede wienerbrød og kagkager.








Samtidig med at vi kunne nyde den dejlige udsigt.
Vi sad og snakkede lidt frem og tilbage om markræs.
Vi kunne nemlig høre at på en af de nærliggende marker tæt på os, kørte der nogle biler rundt.
Dem der ejer marken lidt længere væk fra os, laver nemlig tit lidt markræs.

Mig og mine søstre fik lidt inspiration, så vi spurgte vores far om vi ikke måtte låne farmors bil og lave markræs på marken.

Farmor har jo fået en anden bil, så det er den gamle vi kan køre rundt i, så tossede som vi vil.
Det måtte vi heldigvis gerne.






Vi skiftedes til at være den der kørte bilen rundt.

Ej, det var ret så sjovt.
Man skal bare ikke køre midt i bremsesporet, for så ødelægger man bilen nedenunder..Så kunsten er at køre over fordybningen i bremsesporet.

Man kan ihvertfald ikke sige at motoren er kølig efter sådan engang markræs.

Jaja:-)..det er altid godt med et føler-billede :-)
Hahha..vi kørte heller ikke så voldsomt...vi tog den helt med ro.








Efter 2-3 timers markræs, hvor vi bare havde kørt rundt ude på marken og hørt gangster musik, fik jeg hestene ind.

Der var lige tid til lidt hygge med kattene ude i solen. 



 



 Inden de skulle have deres mad.



Jeg havde jo kommet til at trykke på en forkert knap i fitnesscenteret, da jeg ville have kakao-drik og istedet fik jeg vanilje, som jeg absolut ikke kan lide. 

Denne drik med vanilje smager direkte af bræk.

Altså jeg HADER vanilje-smag.



Men hvis andre kan lide vaniljesmag, så go for it...jeg skal bare ikke have den mere. 


Om aftenen blev der sendt Simon Talbot comedy i tvet, og det skulle vi selvfølgelig se.


 Jeg gad godt at se hans show i virkeligheden en dag.






















  
   
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar