tirsdag den 11. oktober 2016

Er det verdens smukkeste kat?-Fredag den 9 september 2016.

Hhahaha..ja, hvis personen altså har en bror....hahah :)
Det har du sgu fuldstændig ret i..
Det er  en sygdom der er svær at komme af med.
Man bliver syg af at have et crush.
Jeg elsker formen på neglene, og især farven.
Haha..oh yeah..Har engang oplevet en veninder der spurgte om hvordan det gik imellem mig og et crush jeg havde på det tidspunkt...det var da vi skulle køres hen til noget, og en af mine forældre kørte.

Eller når ens søstre i et punkts svaghed nævner hvem jeg kan lide til mine forældre..det bruger Alice især når hun er lidt sur på mig.:)







Afsted på arbejde. 


 




Det her er en kat der er meget berømt, fordi den er så smuk.







Da jeg var kommet hjem kl 13:00 efter arbejdet, var vejret igen helt perfekt.


Ud med hestene. 







Jeg elsker når solen skinner og man kan mærke at varmen strømmer ind i en..det er så lækkert.














Bruno tog sig lige en svingom med græsset.
Jeg elsker når de ruller rundt..det er såååå sødt.
De skal lige have lidt "tilløb" for at komme op og stå normalt igen..det ser så sjovt ud.


   Der er jo snart vinter og koldt, så derfor tænkte jeg at jeg da lige ville være forberedt, for når der først er koldt, s¨bliver det sværere at skulle lave træ, da det er så koldt og man er pakket ind i jakker og handsker, så man nærmest ikke kan bevæge sig.





Min farmor kom ud og kiggede imens jeg lavede træ og gav mig en pære:)
Den syntes hun lige jeg skulle have, for hun kunne også selv godt lide dem.








Da jeg havde fået lavet meget træ, satte jeg mig ud og læste lidt på trappen sammen med Harald-fisen.









Da jeg sad og læste kom farmor ud og spurgte om vi ikke ville ind til kaffe, og det ville vi jo gerne.

Det var så hyggeligt derinde (som altid) så kaffen varede 2 timer ca.

Lidt spontant efter kaffen, ville mig og Alice i fitness, så vi fik hurtigt vores idrætstøj på, fandt en bus og gik op til bussen.




Jeg sad og hørte lidt musik på vejen derhen og der kom en mega god sang på min spotify.
Jeg havde virkelig lyst til at synge med, meeeen jeg sad jo inde i en bus...såååå.


 
Efter ca en og en halv time i fitnesscenteret ville vi hjem igen.



Der var heldigvis stadig varmt og lyst om aftenen, da vi stod og ventede på bussen.
Der vokser altid nogle enormt smukke blomster i vejkanten på vej hjem.





Hjemme igen igen.


Den dufter meget sterilt, for der er jo ingen parfume i.
Det er kropsshampoo.

Produktet er nemt at få ud af emballagen, som i øvrigt er let at holde på, og nok også er miljøvenligt.

Jeg syntes den fungerede fint og vil da gerne købe den engang igen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar