onsdag den 5. oktober 2016

Fejrer mormors fødselsdag-Søndag den 4 september 2016.

Uh..den ser så fornøjet ud, hvor er den dog sød:)
Jeg elsker det der guld de har puttet på neglene..jeg er fan!!.
Det er så rigtigt..Jeg har været igennem nogle hårde perioder i mit liv, hvor det eneste rigtige bare var at græde og knække helt sammen.

Da min bedstefar, farfar, oldemor, hund, ged, marsvin og et par katte gik bort, ,   græd jeg selvfølgelig..

Da jeg skulle gå 6 klasse om, pga matematik, så var jeg fuldstændig knust, da jeg havde gået i en klasse i 7 år, og pludselig skulle ned i den  klasse før os...så var jeg sååå vred..det er jeg stadig den dag i dag..det var lige 3 år før vi skulle gå ud af friskolen sammen som en klasse igennem 10 år..det var så nedern..

Lidt åndssvagt..men da mit crush sagde at han havde fået en kæreste..hahah..efter sidste time, så gik jeg også bare op på mit værelse og græd...i en time+lidt flere timer..og sprang aftensmaden over, og gik tidligt i seng..


Jeg vil såå gerne have langt hår.

Jeg tænker faktisk rimelig tit på det...det er noget jeg altid har drømt om..jeg har faktisk..tro det eller ej..grædt over at jeg ikke kunne få langt hår..da jeg var mindre..selvfølgelig...hahah..

Idag gik turen hen til mormors fødselsdag.
Hun har først fødselsdag i morgen, men idag havde de fleste familiemedlemmer tid.






 Vi kørte afsted kl 09:00.
Vi startede dog lige dagen med et hurtigt måltid morgenmad, før vi drog afsted.
 Igår købte vi jo nogle ekstremt smukke roser.

Ida kørte, så jeg skulle holde blomsterne.

 Jeg havde dem siddende ved mit skød, og lige pludselig kan jeg bare mærke at blomsterne begynder at lække, så der flyder vand ud på mine bukser.
 Så..det lignede at jeg havde tisset i bukserne.
Hhaha..heldigvis havde jeg en plastikpose med, som var ganske heldigt.

Så kom de ned at stå i bunden til sidst.
Så kunne de ikke dyppe så meget mere.
  



Efter ca 40-50 minutter ankom vi til min mormor.
(Når jeg siger vi, så mener jeg mine søstre Ida og Alice, og så mig)



Vi fik snakket lidt, spist lidt mad og spillet lidt kort sammen med vores kusine, fætter, moster, onkel, og mormor.

 Alice havde taget sin computer med, da hun havde en skolepogave hun skulle være færdig med.










 Hvis i spotter en pige bag mig, der ligger osg snorker på sofaen...ja, så er det bare Alice.
Hun falder næsten altid i søvn på mormors sofa efter maden...haha










Ved ikke lige hvad der foregik der...haha.. 








  






 Det var meget hyggeligt at sidde indenfor imens det regnede udenfor.


 Når vi er henne ved mormor, så elsker vi at spille en masse spil og lægge puzzlespil.

Det er noget vi altid har gjort, hvis vi har været på ferie hos mormor, og det er så dejligt afslappende.



 Lidt efter fik vi også spillet lidt 500, hvor jeg vandt over min mormor.

Min mormor er en haj(her menes virkelig god) til at spille 500.


Lidt efter kørte vores kusine, fætter, onkel og moster hjem, da de alle skulle noget.

Mig, Ida og Alice blev for at hygge lidt mere sammen med vores mormor.

Det var faktisk rigtig hyggeligt, at det bare var os 4 samlet.

 Der hører jo også kage med til en fødselsdag..så kagen skulle også gnaskes, over noget hygge.


 Efter kagen satte jeg mig ind i stolen, fordi jeg var en lille smule træt.

Det endte dog med at jeg faldt i søvn..haha.

Så sad jeg bare der og sov.

 Hvis i vidste hvor mange billeder og videoer Ida og Alice har taget af mig der bare er faldet i søvn på et bord, i en stol, på trampolinen, eller på gulvet..ja..så ville man ikke kunne tælle dem..

 Ida og mormor var igang med at spille 500 da mig og Alice lå og sov i sofaen og i stolen..haha :-P

Efter rigtig mange hyggelige timer, valgte mig, Ida og Alice at tage hjemad, da det snart ville blive mørkt, og Ida ville ikke køre i mørke.
 Hahah..mormor ville i en god mening lave sovs uden mælkeprodukter i, for Alices skyld, da hun jo gerne vil være veganer.
Men min mormor er jo ikke vokset op med udtryk som vegetar og veganer.
Så hun havde rigtig lavet sovsen med margerine i...hahaha..

Hun sad til bordet imens vi spiste og sagde.
"ja, og jeg har lavet den på mel, vand, og margerine"...hahahaha..margerine er jo et mælkeprodukt...hahah..det var såå sjovt at høre...hun var så stolt af at hun havde lavet den sovs.


Vi ville lige runde Bilka, inden vi tog helt hjemad. 











Jeg elsker at være i Bilka om aftenen.
Der er en hyggelig atmosfære, som ikke findes om dagen.

Efter Bilka-besøget kørte vi lige et smut forbi Sønderborg havn, fordi vi ikke ville hjem lige med det samme, men gerne ville ud og gå en lille tur.



 Så gik vi bare lidt rundt på havnen.
 Da kl var omkring de 21:40 var vi atter hjemme.

 I Bilka idag havde jeg fået købt et par ting.

Vatrondeller.





 En spændende mascara, som man liiige falder over..den måtte jeg da bare liige have med. 









 Der var da lige en shampoo på tilbud, som jeg da måtte have også.






 Mig og Ida elsker begge te, ret meget.
Derfor lavede vi et dele-køb om denne te.

Så kommer vi til de "obligatoriske" anmeldelser.
Denne shampoo dufter vildt godt, og gør hvad den skal.


 Den rengører håret og gør det fint og blødt.

 Den er dog til farvet hår.
Jeg købte den, fordi jeg gerne ville have at farven(har aldrig farvet mit hår..kun spidserne) kom mere ud, og viste sig pænere.
Men men men jeg har jo aldrig som sådan farvet mit hår, så farven i mit hår ændrede sig ikke rigtg af den grund.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar