fredag den 14. oktober 2016

Tager på ferie i "2 uge"r! :)

Jeg ved godt at jeg er MEGET bagud med indlæggende, MEN jeg er IKKE stoppet med at blogge, og det vil jeg heller ikke..

Jeg har bare SÅ mange ting for tiden, og jeg prøver indimellem(når jeg lige får tid til at slappe af) at lave et indlæg.

Jeg tager på ferie i blåvand morgen den 15 oktober, til den 22, hvor jeg MÅSKE smider et indlæg ud(er ikke helt sikker)..2 dage efter at jeg er hjemme fra blåvand, tager jeg til Berlin indtil den 27 oktober...så der bliver IKKE mange indlæg i de næste 2 uger.

Der VIL komme et indlæg ud, om både blåvand og Berlin.(jeg skal dog lige have lavet århus, og københavn-indlæggene færdige)..når jeg får tid engang, men jeg VIL lave dem...såååå stay tuned.

Jeg vil dog stensikkert træde til tasterne efter ferien, og smede de manglende indlæg sammen.

God ferie herfra:) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar