lørdag den 8. oktober 2016

Afleverer mad til markmenneskerne-Tirsdag den 6 september 2016.

 Yup..jeg kender alt for godt det med at man gerne vil have et pænt billede, men der er sgu hele tiden noget galt med ens ansigt.

Så er ens hovede for rynket, så lukker ens øje for meget i, og så ligner man bare en østers...så er det bed re bare at lave et grimt billede, for det ved man da hvad er.
 Ikke bare min mor, men alle mine familiemedlemmer, venner og dyr.

At se nogle kede af det, er da slet ikke rart, eller smittende.
Men at se nogle glade, hopper og danser rundt, så smitter det da helt klart, og så bliver man da glad og i godt humør.


 Det tip må jeg da huske.

Jeg leder evigt og altid efter nogle fine negledesigns.
Morgenmaden skulle lige laves.

Jeg plejer at tage 1 deciliter havregryn pr mand, og 2 deciliter vand pr mand.

Så hvis det kun var  til mig så bliver det 1 deciliter havregryn og 2 deciliter vand.

Husk salt, for det er det der giver smagen.




 Jeg bliver hver dag hentet af en kollega, da hun bor meget tæt på mig, så det er da fint.









 Jeg har virkelig tænkt på at anskaffe mig en weekly planner til mit værelse, fordi jeg gerne vil have skrevet mine hverdagsplaner, begivenheder og ting jeg skal huske ned.  

Det er bare lige om jeg skal have en weekplanner eller en monthplanner?.
Der skulle også males idag.




Hestene blev lukket ude, da jeg var hjemvendt.




Jeg har nogle gange den følelse at jeg burde tage et sted hen, bare for at opleve noget nyt.

Det er bare lidt svært når man skal ind og kigge på rejseplanen, for at se om der går en bus, på det tidspunkt man gerne vil ud og opleve verden på.
Skal man vente 20, 30 eller 50  minutter på en bus...man skal også lige finde hjemrejsen igen.


Der skulle lige øves teori. 



 Der sker nemlig noget spændende i morgen...

Nu skulle der lige muges ud, da jeg ikke nåede det i weekenden, og det er der jeg aller helst vil muge ud.



Kattene fik mad, og hestene kom ind.

 


Lige nu er markmenneskerne(det er bare mit ord for vores maskinstation, der ordner vores marker) igang med at pløje, harve og så...så derfor skulle far ud og aflevere pizza til dem.

Mig, Ida og Alice syntes det er super hyggeligt at tage med ud og aflevere maden til dem.
Så ser vi også hvad de laver, og det er ret hyggeligt.





Pizzaen duftede sååå godt-man blev virkelig sulten af den duft.
Det er da helt normalt at køre rundt på marken, for at lede efter den traktor, hvor der sidder det menneske i der skal have maden.
Den rigtige traktor er nu en massey ferguson.

Da vi kom hjem, havde mor bagt pizzasnegle.
De er/ var utrolig gode. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar