onsdag den 27. marts 2013

Outfit.

Årh, jeg er så totalt smadret lige nu, da vi skulle lave dagens arbejde + i morgens arbejde, da det jo er helligdag i morgen, og så må man ikke arbejde hele dagen.

Vi blev dog færdige, men gud det var hårdt..at arbejde 11 timer idag:I

Jeg skal dog i stalden i morgen(sammen med de andre) som normalt, indtil vi er færdige, og så skal jeg selv i stalden fra 14:00, til jeg er færdig, og så har jeg påskeferie.

Så på torsdag ca kl 16-16:30, har jeg fri, og kan blive hentet af min far.^^

Mit outfit idag er.

Jeg ved billederne er lort, men jeg er så træt, og har ingen overskud lige nu:I


Kors armbånd.

Kors ring.

Vinge øreringe.
Billedet er fra forrige outfit. thats why the wrong shirt.

Vintage sko halskæde.

Rød og hvid-stribet bluse, som sidder af lort til, men whatever..YOLO!!.

Blå cardigan.

Lyserød top indenunder.

Blå bukser.

ZZZZZZzzzzzz.....Trææææt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar