lørdag den 30. marts 2013

Marts haul.

Så er vi snart ved april måned, og så tænkte jeg lige at jeg ville vise det jeg havde købt i marts måned.

Har idag været i 2 genbrugsbutikker og i Føtex for at shoppe.

Det første jeg ville vise jer er fra miniinthebox, og det kom i går.

Node øreringe i lang kæde.

Ugle øreringe.
Den er virkelig cute, og det kunne være mega sejt at lave pandekager på den.
Eller spejlæg.



en meget lille smiley-pande.


Det næste jeg vil vise er fra vester sottrup genbrugsbutik.

Det er en virkelig dejlig striktrøje-cardigan, med hvide hjerter rundt om. 50 kr.

Jeg bliver nødt til at stå på denne her VIIIILDT akavade måde, da mit computerkamera ikke lige virker så godt, så der er ikke en nedtælleknap....










I Føtex fik jeg købt.

Denne her enormt søde skjorte.
Lidt dyr efter min mening..199 kr.

Og igen..akavet måde at tage billederne på...


 
Og denne halskæde..
Nedsat fra 130 kr, til 30 kr.
 
 
I Hørup genbrugsbutik fik jeg købt et fint bælte.
10 kr.
 

 
Og
denne LP-plade med sange fra filmen "top gun", som er en ret god film.
Den vil jeg bruge til at hænge op på min væg.
10 kr.
 
 
Håber i har haft en god dag, og vi sees <3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar