lørdag den 23. marts 2013

Outfit.

Mens alle har fået påskeferie i går, skal jeg bare arbejde hver dag i påskeferien fuldtids(Med andre ord-ingen påskeferie til mig).....

Men jeg glæder mig SÅ meget til Sønderborgs nye shoppingcenter åbner..de startede byggeriet i 2011, og det åbner den 1 oktober 2013..om 192 dage!!!!<3

Ej, jeg glæder mig vildt meget, fordi man bare har gået forbi det så mange gange, og forestillet sig, hvordan det ville se ud osv:-)

Der kommer bare SÅ mange fede butikker.!!!^^

Jeg er bare lidt skuffet over at der ikke kommer en new yourker, da det er en af mine favorit-shoppesteder, og jeg har kun været i new yourker 4 gange i mit liv, da jeg har været i København..og der er jeg meget sjældent...C:..Buuh


Link til hjemmesiden er her:(Så du lige kan tjekke det ekstra mere ud).

http://www.borgenshopping.dk/butikker/

Nå, mit outfit idag er dette.

Sølv kors ring.

Vintage sko halskæde.

Farverigt kors armbånd.

Lang blå cardigan.

Årh, den er så lækker og blød den cardigan.

Stribet bluse.

Lyserød top indenunder.


Bukser fra cheap monday.
De koster normalt 700 kr i cheap monday-butikker, men jeg fik dem for 30 kr i en genbrugsbuik
Vinge øreringe.
Jeg er blevet enormt vild med lange cardiganner på det sidste.
Jeg tror det er fordi de er så lange, dejlig varme, og SINDSYGT bløde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar