tirsdag den 12. marts 2013

Outfit og ballebro færgekro.

I weekenden(søndags) var hele min familie samlet for at spise kage, drikke kakao, the og vand, og bare hygge:)

-Med hele familie, mener jeg dem på min fars side..you know bedsteforældre, kusiner, mostre, fastre, onkler(Selvfølgelig dem der kunne komme, for det var ikke alle der kunne)

Vi var på Ballebro færgekro, som jeg mener ligger tæt ved Aabenraa, det var i hvert fald rigtig hyggeligt.
Det var bare lidt ærgeligt at der var enormt koldt, sne og blæsende.


Billederne her er fra Google..



Det var mega hyggeligt, og et skønt sted.


Mit outfit idag er dette..(Don´t look at my hair)

Taske halskæde.

Kors ring.

Blå strik-bluse(uheldigt billede af fjæset^^)
 

Pink bukser.

Hjerte øreringe.

Har også lige fået oploadet en februar goodiebox på min youtubekanal, som er her.
http://www.youtube.com/watch?v=1t0G01_Oe8o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar