søndag den 3. marts 2013

Lige kommet tilbage.

Så er jeg næsten lige kommet hen til min faster og onkel igen, efter en meget længe ventet weekend, hvor jeg nu skal vente 14 dage på at få weekend igen..:)

 Mig og min familie(Mor, mormor og lillesøstrene, min far skulle lave noget regnskab færdigt så han kunne ikke tage med, øv.)..Vi tog et smut til Tyskland i går..vi tog i citti grossmarkt.
Og derefter tog vi hjem til mormor og spiste aftensmad, og jeg spillede 500 med mormor(Hvor vi begge vandt 1 gang.)
Det var virkelig hyggeligt, og jeg ville ønske vi havde mere tid til at besøge de forskellige familiemedlemmer noget mere.
Og her idag har jeg så filmet februar goodiebox(Jeg håber jeg får tid til at redigere den i løbet af denne uge, når jeg nu kan se lidt tid.)
Mig, mor, far og de 2 lillesøstre fik også lavet lidt pandekager som vi delte til frokost..Uhm, det var rigtig hyggeligt og lækkert:)
-Det er så dejligt bare at komme hjem og koble MAX af C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar