lørdag den 9. marts 2013

Hikke og billeder.

Sidder lige nu med en enormt irriterende hikke!.
-Men jeg har valgt at jeg bare lader mig selv hikke, indtil det er ovre.
Selvom det er ret trælst-haha:)

Glæder mig sindssyg meget til i morgen, hvor mig og familien tager til vores årlige sønderjysk kaffebord, i gråsten<3

Hvis i ikke ved hvad sønderjysk kaffebord er, så er det faktisk bare et sted hvor der holdes en kæmpe æd-kage-hygge-dims.
Man betaler et beløb, og så går man ellers bare igang med at spise kage, hygge sig, drikke the/kakao/kaffe/vand.

-Det er virkelig hyggeligt, og der er tusinde forskellige kager, kiks, og boller-og det smager vidunderligt-øjnene spiser i hvert fald også med.


Jeg er ikke helt sikker, men hvis jeg får tid, så kommer der et outfit indlæg idag.:)

Og så et par billeder til slut...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar