onsdag den 6. marts 2013

Fiasko-dag!.

Årh, har haft en forfærdelig dag..

Jeg vågnede(Vækkeur) som jeg plejer 05:24, og 05:26, og så kom jeg åbenbart til at falde i søvn igen, og vågner klokken 06:00, hvor jeg skal møde på arbejdet...så jeg styrter selvfølgelig ud af sengen, ned og spise morgenmad, og så er det bare afsted ned til stalden.

Så kommer jeg 10 minutter for sent.
Da jeg skal til at give vand, taber jeg spanden med vand ud over mig selv, totalt våd.

Da jeg skal fylde spanden med vand, vælter den, og den dims man skal dreje på, for at vandet kommer ud, falder af, så der er en kæmpe vand-eksplosion, og jeg kan ikke nå stopknappen, for den sidder i loftet, og jeg er for lav.
Heldighvis kommer der en der kan nå den, og vandet bliver stoppet.
Vand ud over hele gulvet, som skal fejes væk, og der spilder man mere arbejdstid.

Da jeg skal hente noget medicin fra vores medicinrum, taber jeg medicinet, flasken går i stykker, og sprøjter ud over det hele(Jeg tørrer det op, men spilder tid på det.)

Da jeg kontrollerer smågrise, taber jeg selvfølgelig medicinflasken, med kanylen på gulvet, så kanylen knækker indeni den dims man sætter kanyler på(og den var pisse svær at få af, og der spilder jeg lidt mere tid)

Årh, det ville bare kede jer, hvis jeg fortalte alt, det trælse der er sket idag...

Et par Opmuntringsbilleder.









Men altid husk på, at selvom det har været en træls dag, så kom jeg igennem det, og overlevede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar