lørdag den 20. april 2013

Yaaay, min bestilling kom.

Da jeg skulle ud og øve traktorkørsel i dag, tog min far lige en pakke med til mig, som var kommet hjem til os:)

Det er denne her.




                                                                       Hvad mon der er i???




Det er en shampoo fra Nisim, som hjælper dit hår med at gro hurtigere, så jeg håber virkelig på at det virker, jeg ville blive SÅ glad, hvis det bare voksede en halv centimeter mere end det gør.
For jeg har ønsket mig langt hår ned til navlen lige så længe jeg kan huske.
 
Og det deprimerer mig VIRKELIG at jeg ikke kan få langt hår.
 
Men nu er den her!!!!!!!!!!!!!!!WUHUHUHUHUHUHU!!!<3
 
Det er denne baby jeg øver traktorkørsel i:
 
Hvis i vil vide det er det en Deutz Fahr.

Jeep:)
 

2 kommentarer:

  1. Jeg håber at shampooen virker! (-:

    http://clhntheworld.blogspot.dk/

    SvarSlet