mandag den 29. april 2013

Fødselsdags ønsker.

Jeg har jo snart fødselsdag, den 6 maj, og derfor har jeg lavet dette indlæg til mine søde læsere, om hvad jeg ønsker mig, til min fødselsdag.

Jeg håber det også kunne give jer lidt inspiation til jeres fødselsdag, eller fx en veninde, søster, kæreste, moster eller mor, whatever! ^^

SO HERE WE GOO!!!!.

Jeg plejer altid at inddele mine ønsker ind til familiemedlemmer, så de ikke kommer til at give det samme, da det ville være lidt synd, hvis jeg skulle bytte det væk, ikk? :)


Så jeg starter med ønskerne fra min lillesøster Ida.

                                                                   Ciaté neglelak.

                               H & M gavekort.


                                         Avril lavigne CD-goodbye lullaby.


                        Min YNGLINGSFILM- a walk to remember.

 

Her er mine ønsker til min lillesøster Alice.


                                                           Justin Bieber håndklæde.
                          En af de her 5...




                                                               Glimmer neglelak fra Føtex(Har allerede brugt den jeg havde, og nu ønsker jeg mig den igen)..det er den til venstre.
                                                            
                                                                                    Matas gavekort.

                                                            Avril lavigne parfume-Wild rose.









Und ønskerne til min mormor(Som min mor køber for hende)


                                          Breaking dawn, Twilight-del 2, filmen.

Spinning ring.


Hullahopring med vægt.



                                                                  Det lille hus på prærien serien.

Mine ønsker til min farmor.(Som min mor også køber for hende.)

                                Justin Bieber parfumen Girlfriend.
  
                                              The tribe serien. Elskede den film da jeg var lille.
                                     3. bog af Halo serien, som hedder Heaven.

 

Af min mor og far ønsker jeg mig et canon eos1100d, kamera, så det er den eneste ting, jeg får af dem.

Og tilsidst ønskerne fra min moster og onkel, kusine(Signe), og fætter (Andreas)


Penge til en jakke. som jeg sparer op til, jeg har dog ikke fundet jakken endnu.

Da jeg vil finde en perfekt jakke, man kan bruge hele året rundt.
Men den skal ligne lidt denne her i ser til højre.





Sådan, we made it to the bottom...jeg håber ikke det var for langt og kedeligt!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar