onsdag den 17. april 2013

Dove summer glow lotion. anmeldelse.

Så har jeg fået tømt denne her, Krops lotion fra Dove, og jeg tænkte at jeg ville lave en anmeldelse af den.




Det er en body lotion med sommerfarve i, og det vil sige at den giver en et lille pift af sommerfarve, altså du ved, så man bliver lidt brunere.

Gode ting ved den....

Duften:
Den dufter mega godt, og du bliver ikke træt af hvordan den dufter.
Duften holder indtil næste dag.

Kartonen/design:
Den er rigtig god at holde på, og den har en rigtig flot tiltalende guld-farve.
Låget er nemt at åbne og lukker.


Knap så gode ting ved den......

Det er svært at få indholdet ud, da body lotionén er så tyk/fast.

Det kommer ud i klumper, så det er lidt svært at smøre på.

Den giver ikke noget glød, men hvorfor ved jeg ikke.

Jeg fulgte heller ikke instrukserne helt nøjagtigt.



Her kan i se konsistensen.


Jeg kunne ikke tænke mig at købe den igen^^

Møss-Mai-Britt.

FANTASTISK VEJR!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar