torsdag den 4. april 2013

Pakke fra Tobi.com.

Min pakke fra tobi.com, kom i går:-)

Jeg har gået og glædet mig rigtig meget til den kom, for jeg sys selv det var nogle ret fede ting, som jeg bestilte^^







Jeg har bestilt 3 ting, som i kan se på billederne her.
 
 


 
 Den første ting jeg vil vise jer, er disse mega fede blomstrede bukser.


Jeg kan enormt godt lide mønstret, det minder mig om sommer.

De er ikke højtaljede, men går til lige under navlen.




 Den anden ting, jeg vil vise jer, er denne mega cute flot farvede blå bluse, med nogle mega seje skulder-cutouts.

Fra siden.
Den bliver længere omme bag, så den er kortere foran.

Jeg ELSKER shoulder-cutouts.

Søde perler den har!:-)

Sød kongeblå farve.

Den vil helt klart blive luftet til sommer.

 Den tredje og sidste ting, jeg vil vise jer, er disse dejlige også blomstrede leggins.
Elsker det søde print af blomster.

De er lidt lange-men jeg er jo heller ikke så høj.



De er i sorte, hvide og grå farver.

Be stylish-
-Mai-Britt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar