lørdag den 6. april 2013

Deichmann.com

Som lovet, kommer jeg med mit indlæg om min Deichmann.com bestilling.

Først vil jeg lige sige at billederne er ekstremt dårlige da det er ved at blive mørkere udenfor.

Jeg havde ikke tid til at tage billeder af bestillingen, da jeg først skulle arbejde, og så med min faster i Føtex, og derefter hjem og arbejde igen.

Min far og farmor kom op for at besøge mig, min onkel, faster og mine 2 fætre, klokken 15:00(Det er på det tidspunkt man skal i stalden på, når det er weekend.)

Så jeg prøvede at skynde mig så meget jeg kunne, for at gøre mig færdig, så jeg lige kunne nå at snakke med dem, inden de skulle hjem.

Men da jeg var færdig skulle jeg lige i bad, da min far også arbejder med grise, og så må jeg helst ikke "smitte eller overføre noget til ham, så han kan smitte de grise han arbejder med".

Men så da jeg var færdig, skulle de bare hjem(På det tidspunkt havde de været her i ½ time, da arbejdet tager så lang tid der.)

Så jeg fik ikke engang snakket særlig meget med min farmor eller min far-øv, det er virkelig trælst-men heldigvis skal jeg ud og øve traktor med min far i morgen^^



Nå, nu til min bestilling....Fra Deichmann.com.

Det kom i denne store kasse.
 Indeni var der 2 små kasser, da eg havde bestilt 2 ting.

Det første par sko, er disse grå converse sko.



                                                          De er blå indvendig.
                                            De var sat ned fra 129 kr til 99 kr.


Det næste par sko er de samme, bare i pinke.


                     De var også sat ned fra 129 kr til 99 kr.

                 De er hvide indvendig.

I morgen vil der komme et outfit indlæg..see you:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar