torsdag den 18. april 2013

Outfit.

Heeeeeeeeej:)



Mit outfit idag er:
Hjerteøreringe.

Kors armbånd.

Blå bluse med huller.





Sommerfugle ur-ring.
Gule bukser.


Årh, jeg savner virkelig efterskolen lige nu.

Kongeådalens efterskole....the time of my life..

Hvis jeg gik der lige nu, ville jeg have superform, hvor vi lavede en hel masse fysiske ting, det var virkelig et fedt fag!.

Giv mig tiden tilbage<3

Det er vildt underligt at jeg ALDRIG, ALDRIG ALDRIG ALDRIG(Årh, det lyder slet ikke godt, det lyder jo helt forkert) skal gå på den skole mere, jeg har  brugt 2 år af mit liv på den skole, og jeg ville så gerne bruge mere tid på den.

Det var virkelig virkelig gode tider, så NYD DET, hvis i går på efterskole lige nu.^^

I vil helt klart komme til at savne det!ELEVERNE, SAMMENHOLDET, AKTIVITETERNE, GRINENE, KÆRLIGHEDEN, TURERNE, LÆRERNE,....ALT!<3<3

Lige nu er de nuværende elever på efterskolen i Sydfrankrig(Hvor vi også var i KE 10/11), Saint remy-de province.

Idag blæser det enormt meget.

Sees<3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar