torsdag den 13. april 2017

Shopper snacks til Berlin i morgen-mandag den 24 oktober 2016.

Jeg undskylder MEGET for den manglende opdatering og de mange slattende indlæg.
Jeg har bare haft brug for en pause..en MEGET lang pause..i ca 6-7 måneder.
Hverdagen har dog været meget normal, hvor jeg stadig har haft taget billeder af alle mine mange gøremål osv..dem vil jeg stadig forsøge at få ud.

Jeg har følt mig lidt under pres og følt at jeg skulle være en jeg ikke var/er, pga job, kørekort og frivilligt arbejde..jeg har følt at folk ville ændre på den jeg er, og det har jeg været meget sur og fornærmet over..

Det er sikkert meget svært at forstå og sikkert en indviklet forklaring jeg har gang i.
Men jeg vil det ene og folk vil mig det andet, og det gør bare at jeg bliver strukket i alle mulige retninger, og hævet til noget jeg ikke har lyst til, eller passer til den jeg er..
Jeg har bare fået mig en god omgang forvirring og "midterkrise"..hvor jeg bare er pænt forvirret over mit liv.

(dette er dog skrevet den 13 april 2017, så jeg er et par måneder foran, og lige nu er mit liv ikke så forvirret mere.)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MEN nu hvor det er sagt, så lad os bare komme igang med dagens indlæg.(jeg er faktisk meget motiveret til at skrive blog idag)

l
Som sagt onsdag den 19 oktober, da vi var i blåvand, ringede vores far også sagde(det er ikke alvorligt) at vores farmor var væltet over sit dørtrin(som sagt ikke alvorligt) og havde brækket lårknoglen..så hun skulle lige overnatte på hospialet i en uge..men idag var dagen hvor hun måtte komme hjem, da de oberverede at hendes ben havde det godt til at hun kunne komme hjem igen.

De her pærere smager fantastisk, og jeg ved ikke engang hvor de er købt..men jeg tror det er hos netto eller rema 1000.

Jeg kan ikke fordrage bløde vandede pærer, jeg bryder mig mest om de hårde pærer.
 Mig, Ida og Alice skal til Berlin i morgen, og vi GLÆDER OS SÅ SINDSYG MEGET.
Jeg har aldrig været i Berlin før, men det har Ida og Alice.
 Ved en 11:00-tiden kørte mig og Ida på rema 1000 for at købe et par småting, som vi manglede.









Derefter smuttede vi lige ind til Hertug blomster i Augustenborg for at købe en buket blomster til vores farmor.
Hun kommer nemlig hjem fra sygehuset idag kl 14:00.


Vi fik købt nogle rigtig søde blomster, der var bundet sammen på en super smuk måde.
Den var sgu heller ikke helt billig.
Normalt fortæller jeg ikke priser på "gaver, men det blev 200 kr. 






Jeg følte mig rigtig i sommerhumør, og jeg følte virkelig at jeg havde sommertøj på, selvom der ikke var helt så varmt i vejret.
 Vi var alle gået ind til farmor for at gøre lidt rent hos hende, når nu hun kom hjem kl 14:00.
Hun kan jo ikke gå så godt på sit ben det første stykke tid, så derfor skulle vi lige rykke rundt på et par ting.
 Alice gik igang med at klappe hendes vasketøj sammen.



 Vi fik også lige vandet alle hendes 19674389 blomster.





 Jeg gik igang med kosten..det er så dejligt at hun har gulvvarme.
 Når vi er på ferier, så passer hun gerne kattene, og derfor skriver vi en lille note på hvor meget de skal have hver..den hang på hendes opslagstavle..det er på sødt.
 Buketten stod så fint på hendes bord.












Da vi havde gjort lidt rent og ryddet op hos farmor, kom hestene udenfor.


 Minnie havde fanget en lille mus, og var så stolt:) godt arbejde Minnie :D

Jeg fik vasket og sorteret lidt tøj.








Da farmor var kommet hjem og vi havde fået hilst på hende, kørte mig og Ida og Alice et smut i fitness.


 Jeg skulle dog lige aflevere en bog på biblioteket, jeg var blevet færdig med.

 Derefter ville vi lige ind i matas, da jeg skulle bytte en brow ting..vi skulle ind i den nye matas, som før var fona, for den havde vi ikke været inde i endnu.



 Den var enormt stor jo..og ret fancy.










 Jeg ved ikke helt lige hvad dette produkt hedder, men jeg ved at det på en måde samler dine øjenbryn sammen.
 Jeg havde nemlig købt den forkerte da vi var i blåvand.
 Nu var det fitness tid.

 Der var rigtig rigtig mange folk i fitness idag, men heldigvis kunne vi alle få et løbebånd.

 Idag ville jeg gerne prøve en strawberry drik(hindbær) jeg elsker jo hindbær, så dette her skulle nok blive godt.


Det blev det også, for den var nu ret god. 

Efter træningen ville vi alle 3 lige et smut på Bilka og købe nogle snacks til busturen til  berlin i morgen.


 Jeg er HELT VILD med hindbær, men jeg syntes altid at de er såååå utrolig dyre, så jeg bliver så glad når de bliver sat ned.




 Da vi havde fået indkøbt lidt lækkert til turen, kørte vi hjemad igen.


Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mørke, fordi jeg syntes det er ret så uhyggeligt, og det er bla derfor jeg ikke ser gyserfilm..haha..men man skal jo fodre sine dyr.

 
 Jeg overlevede at gå ud i mørket og fodre hestene.








Og kattene også, men det er lige udenfor døren de spiser. 

Nå..vi var jo i Bilka, og udbyttet af min handel blev følgende:
Hindbær, som jeg nok ikke tager med til Berlin.
 Lidt drikkevarer.



 En masse nødder..de er altid gode at have med.

 Lidt mere i form af drikkevarer.
 Og så en masse bom.
 Mig, Ida og Alice delekøbte nogle krydderboller til turen også.

Der var noget tilbud på frysepizzaer, så vi fik også lige lavet et delekøb på dem.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar