fredag den 3. maj 2013

Outfit.

I morgen klokken 13:00, holder nogle i min familie(det vil sige dem på min fars side), fætter og kusine træf, hjemme hvor jeg bor,(Det er så hyggeligt, og det holdes hvert 3 år, men fordi jeg i år arbejder, så kan jeg jo ikke komme med, det er lidt trælst, og så skal jeg vente 3 år, og så er jeg hjemme der)
Der er ikke børn inviteret med, så de eneste børn er mig og mine søskende, så vi får alle de gode rester, og maden er altid fantastisk.
Hmm..øv..


MEEEEEEN.....Jeg har idag fået at vide af min fætter(chef), at jeg kun skal arbejde om morgenen, og så tager han min eftermiddagstjans, så jeg kan alligevel komme med(Min onkel og faster skal jo med).Yaaaay!!.

Jeg har ikke fortalt min familie det endnu, da jeg vil lave en overraskelse med at jeg pludselig er hjemme <3

Men mit outfit idag er dette:

Hjerte øreringe med perle.

Blå skjorte.

Min ynglings cardigan.

Blomstrede leggins.

Jeg ved jeg har haft dem på hele ugen, MEN DET ER MINE YNGLINGSLEGGINS!!^^
 I LOVE THEM!.
God weekend til jer alle!<3

3 dage til min 19-års fødselsdag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar