mandag den 6. maj 2013

Min 19 års fødselsdag!^^

Idag er det jo min fødselsdag og jeg blev 19 år!
Jeg føler mig slet ikke så gammel, det er vildt, hvor alt den tid blev af?o.0

Det har været en anderledes fødselsdag for mig, da jeg ikke er hjemme, men har skullet arbejde fra 06:00 til 17:00, og normalt(Hvis jeg var hjemme), blev jeg vækket med fødselsdagssang, gavejagt, og morgenmad med familien.:)

Men det har da været en god, nu glæder jeg mig bare vildt meget til at komme hjem til familien og fejre min fødselsdag med dem, og selvfølgelig få mine gaver der!C-:

Jeg har idag været ude og gå en tur, sammen med min faster, og nogle andre da vi så kom hjem, fik vi budding med jordbærsovs, og så var der lige 2 pakker til mig.

Der er ret mørkt udenfor lige nu, så hvis jeg tager et billede af gaverne så bliver det i meget dårlig kvalitet, men her er de. jeg håber virkelig i kan fornemme hvad der er på billederne.


                      Af min faster og onkel, fik jeg dette armbånd, med en masse forskellige vedhæng i.


     Af min farmor fik jeg, dette håndklæde, som har været min farfars, dengang han var post.
Det fik mig virkelig til at tænke på, hvor meget jeg egentlig savner ham, og nu er det 6 måneder siden han gik bort.
                         Jeg fik også dette brev, hun er ekstremt god og hyggelig til at skrive breve.


 Og så fik jeg 2 æsker chokolade. Merci og Toms fyldte chokolader.


                                                  Af min mormor, fik jeg et brev tilsendt med posten.



Hvis du sidder og læser med, og også har fødselsdag idag, så TILLYKKEEEEEEEE!!!!!!!;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar