søndag den 5. maj 2013

April goodiebox.

I morgen er det min fødselsdaaag!!!!:)

I går var jeg lige hjemme og hente min goodiebox, men det ved i nok godt, hvis i har læst de 2 sidste indlæg:D

I går fik jeg filmet april goodiebox til min youtubekanal, og den er kommet op nu.

Jeg undskylder for den meget dårlige billedkvalitet...
April goodieboxen, så sådan her ud.


                             April goodieboxens æske er en meget flot skrigende pink.

                        
                              Der var et lille kort med, fra smukkere.dk.
                                Du kan indtaste koden GOODIEBOX, og få 20% rabat på smukkere.dk.
                                        Og den gælder kun til den 31 maj 2013.



                              Så var der et kort mere, fra Oriflame.
 Hvor der står at du kan indtaste koden Oriflame, og så får du 100 kr i rabat, men KUN hvis du køber for 300 kr.
                                            Så var der et kort mere med, fra en  sclerose-fond.
                            Hvor du kan smssse teksten kys20 til 1231, og støtte med 20 kr.
                       Jeg har allerede støttet, da jeg kender 2 med sclerose, og sys det er godt der bliver støttet op om det.
                             
                              Så kommer vi til produkterne.
                                               Der var denne blush/concealer med, fra Oriflame.
                          Den er i navnet Fresh pink.
                      Man kan ikke se den rigtige farve på billedet, men den er en meget pæn lyserød, peach-agtig farve.

 
                         Så var der en lille parfumeprøve med, som er fra ACQUA DI GIOIA.

                      En full size ser sådan ud.(På billedet.)
                     Duften er lidt kraftig, men den er også virkelig sommeragtig og god.

                   
                       Og så var der en neglelak med fra mærket APPEAL4, og den hedder Flammable.
             Det er en meget sød nude og lysfarvet neglelak.

                                   Og en prøve på noget shampoo og conditioner fra Loreal, som hedder Everpure.

                                


                                                And en eyeliner, i farven nude fra Kohl pencil.

                                  Tilsidst var der en BBcream med, fra mærket Rimmel London.
                  Som jeg gav til min søster, da jeg HADER rimmel London, fordi de afprøver deres produkter på dyr, og det er jeg MEGET imod, for dyr skal behandles ordentligt.
                           Jeg elsker virkelig deres kasser, hvor produkterne kommer i, de er så dejlig kvalitet, og de er bare awesome.

Have a nice day!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar