lørdag den 11. august 2012

Meget hyggelig årlige cykeltur^^

hello søde chicks, der lige kigger forbi min blog-side:-)


Lige nu ligger jeg på vores enormt lækre bløde sofa, med en meget lun dyne på, mine søstre ligger og læser blade udenfor i det dejlige solskinsvejr!-For vejret har virkelig været godt hele dagen.





I vores familie har vi hvert år en tradition, med at mine søstre, min far og jeg,
tager ud på en dejlig frisk cykeltur, som så tager hele dagenC-:

Vi starter altid cykelturen, med at tage på Q8, (som udtales Bogstavet Q på engelsk, og så tallet 8 på engelsk.)..Og der får vi os en sodavand, eller en is,

     


Idag var det så en hotdog, og en nestea, som bare var så godt som et stykke af himmlen.

Vi cyklede så videre, og var inde på Burger king, og rundt i sønderborg, og nede ved stranden ved sønderborg havn-og det vand så mega mega lækkert ud, og jeg havde virkelig lyst til at springe ud i vandet med tøj på-samme tanke havde mine søstre-vi var på bare nede og soppe i vandet istedet for at springe i.

Men hvis jeg ikke var ved at blive angrebet af en forkølelse, som jeg så desværre er, så havde jeg gjort det.

 Vi Sluttede så af med at køre ind til Q8 igen, og fik en sodavand.

Det var en rigtig hyggelig tur, som det jo er hvert år.!C-;


Mit mål, er at få så langt hår som dem på billedet, gerne længere, jeg er SÅ misundelig på dem der har så langt, flot hår.

Det længste hår, jeg nogensinde har haft, har gået mig til brystet, og det ender altid lige der, og så vælger det at lade være med at gro længere, og mit hår tager en evighed bare at gro det man kan kalde 2 cm, og sådan har det bare altid været.

Ligenu går mit hår faktisk OVERRASKENDE til lidt under brystet, så jeg er ved at bekæmbe mit hårs trang til at stritte mine ønsker imod, om langt hår, YAAY, SURPRISE!!:I..Men jeg er også begyndt at passe rigtig godt på det, ved at skylle mit hår med iskoldt vand, hver gang jeg har været i bad, for så giver det de der hårsække energi til at gro videre, og så lader jeg være med at gå i bad, hver dag, så det er hver 2. dag nu.

Men jeg er jo startet på landbrugsskolen, hvor vi skal have været i bad, efter idræt, og når vi har været i ko-eller grisestalden, og det er vi næsten hver dag, så dertil har jeg købt en meget mild shampoo, som jeg så bruger, og så bruger jeg så en "Almindelig" shampoo 'en gang om ugen.

OG DET VISER SIG AT DET VIRKER! :-DD...

Nu vil jeg tage mig en kop brændende varm isthe, og nyde den.

See you, and be kind to one another, until we meet again! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar